img
Сообщения без ответов | Активные темы Текущее время: 29 мар 2024, 01:33



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 14 ] 
Акафист Поясу Богородицы 
Автор Сообщение
Отец-основатель
Отец-основатель
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 09 сен 2009, 19:28
Сообщений: 29203
Откуда: Санкт-Петербург
Вероисповедание: Православие
15 сен 2015, 20:45       Сообщение Акафист Поясу Богородицы
Как говорит один мой приятель, не высказываю мнение, но оно есть...

Икос 6:

Свет сияющий зряшеся пояс Твой святый, внегда принесеся во остров Тира, отонудуже со благоговением многим во Обитель Твою сей принесоша, поюще Твое промышление и радостию вопиющи:

Радуйся поясе Богородицы,
радуйся Ватопеду слава.

Радуйся егоже осеняет благодать Духа Святаго,
радуйся егоже похваляет народ христоименитый.

Радуйся чредо всечестная дарований небесных,
радуйся песнопение непрестанное монахом и постником.

Радуйся яко струи исцелений точиши,
радуйся яко пламень страстей угашаеши.

Радуйся честное Чистыя препоясание,
радуйся всем верным спасение.

Радуйся света заре облистающая,
радуйся страстей уставляеши пагубу.

Радуйся поясе пречестный.

http://www.pemptousia.ru/2011/12/agiaszonis_akafist/

_________________
Я Господь, Бог твой; держу тебя за правую руку твою, говорю тебе: «не бойся, Я помогаю тебе» (Исайя 41:13)


Вернуться наверх
Профиль
Мастер
Мастер
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 14 июл 2013, 22:13
Сообщений: 2360
Вероисповедание: Православие
15 сен 2015, 20:54       Сообщение Re: Акафист Поясу Богородицы
Это тот случай (один из многих), когда нардное творчество являет собой ревность и радость не то что не по разуму, а совсем без разума, без понимания того, что они вообще воспевают и как.


Вернуться наверх
Профиль
Мастер
Мастер
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 14 июл 2013, 22:13
Сообщений: 2360
Вероисповедание: Православие
15 сен 2015, 20:57       Сообщение Re: Акафист Поясу Богородицы
Не могу не привести выдержки из книги "Православие" митр. Илариона Алфеева:


В связи с широким распространением молебнов и акафистов необходимо отметить следующее. Практика повсеместного и ежедневного служения молебнов и акафистов получила распространение в Русской Церкви в последние полтора-два столетия. В отличие от труднодоступных для понимания византийских гимнов, тексты, используемые на молебнах и акафистах, не требуют ни особых интеллектуальных усилий, ни специальной богословской подготовки для понимания: они просты по содержанию и легко усваиваются. Это в значительной степени и явилось причиной их популярности в народной среде.

По сути, молебен — это утреня, из которой исключены все наиболее сложные для понимания тексты. Ведь если наиболее богословски насыщенными элементами утрени являются стихиры и каноны, то на молебне, как правило, стихиры вообще не исполняются, а от канона оставлены лишь припевы. Почти повсеместное распространение молебнов в Русской Церкви свидетельствует о развитии литургического благочестия в сторону смыслового упрощения с заменой более древних, продолжительных и сложных текстов более простыми, краткими и доступными.

Подобные процессы происходили в разные эпохи в протестантизме и католицизме, где на смену древним, наполненным богословским содержанием богослужебным текстам приходили более доступные для понимания хоралы, секвенции и канты. В Католической Церкви последним этапом процесса обеднения и упрощения богослужебного обряда стала литургическая реформа II Ватиканского Собора. В протестантизме же подобная реформа была проведена в самый момент его зарождения. И в том и в другом случае богатством богословского содержания пожертвовали ради понятности, доступности богослужения. Но богослужение в значительной степени перестало быть школой богословия и богомыслия, оно осталось в лучшем случае лишь школой благочестия.

Широкое распространение акафистов также связано с ослаблением интереса к литургии и другим уставным службам. Православный Типикон знает лишь один акафист — тот, который исполняется в субботу пятой недели Великого поста. По образцу этого акафиста были в свое время составлены для домашнего употребления другие замечательные акафисты, например Иисусу Сладчайшему и святителю Николаю. Однако в XVIII и XIX веках появилось немало акафистов, посвященных святым или отдельным иконам Божией Матери. Некоторые из этих акафистов написаны на невысоком богословском и литературном уровне. Богословие в них заменено благочестием, а богомыслие «богоглаголанием».

В среде верующих Русской Православной Церкви раздаются голоса, призывающие к реформе православного богослужения, к тому, чтобы сделать богослужение более доступным. Но если доступность богослужения будет достигаться за счет дальнейшего изъятия из обихода уставных богослужебных текстов и замены их на произведения народного творчества, то такая реформа вряд ли принесет добрые плоды.

Речь должна, вероятно, идти не столько о «реформировании» богослужения, сколько о возвращении его в рамки церковного Устава, с тем чтобы вернуть верующему возможность приобщаться к сокровищнице православного богословия и богомыслия, содержащейся в уставных богослужебных текстах. И, прежде всего, необходимы усилия для того, чтобы в сознании православных христиан Божественная литургия вновь заняла то центральное и единственное место, которое ей — и только ей — принадлежит по праву.


http://www.pravoslavie.by/page_book/mol ... osluzhenie


Вернуться наверх
Профиль
Отец-основатель
Отец-основатель
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 09 сен 2009, 19:28
Сообщений: 29203
Откуда: Санкт-Петербург
Вероисповедание: Православие
15 сен 2015, 21:02       Сообщение Re: Акафист Поясу Богородицы
Dmitry Stepanov писал(а):
Это тот случай (один из многих), когда нардное творчество являет собой ревность и радость не то что не по разуму, а совсем без разума, без понимания того, что они вообще воспевают и как.

Так это как бы и не народное творчество. На сайте пишут, что:

Творение самого известного и плодотворного писателя церковных служб XX века, монаха Герасима (Грэкас) Микраяннанита (1905-1991), насельника Священного Скита Малой Святой Анны. Этот афонский подвижник и Гимнограф Вселенской Патриархии – автор бесчисленного множества церковных служб и гимнов.

Могу себе представить, что этот Грэкас понаписал окромя сего акафиста. Ехал Грэкас через рэкас...

_________________
Я Господь, Бог твой; держу тебя за правую руку твою, говорю тебе: «не бойся, Я помогаю тебе» (Исайя 41:13)


Вернуться наверх
Профиль
Отец-основатель
Отец-основатель
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 09 сен 2009, 19:28
Сообщений: 29203
Откуда: Санкт-Петербург
Вероисповедание: Православие
15 сен 2015, 21:03       Сообщение Re: Акафист Поясу Богородицы
"Наследие его пера составило 47 томов, по 750-800 страниц каждый."
Жесть...

_________________
Я Господь, Бог твой; держу тебя за правую руку твою, говорю тебе: «не бойся, Я помогаю тебе» (Исайя 41:13)


Вернуться наверх
Профиль
Мастер
Мастер
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 14 июл 2013, 22:13
Сообщений: 2360
Вероисповедание: Православие
15 сен 2015, 21:21       Сообщение Re: Акафист Поясу Богородицы
Это означает, что писать много - не значит писать хорошо. Да и где ему было богословское образование получать? на Афоне? Мне вспоминается история об архиеп. Василии Кривошеине во время его пребывания на Афоне: "Только потом владыке Василию было разрешено работать в библиотеке, и он пришел к библиотекарю. Библиотекарь был некультурный, в библиотеке был страшный беспорядок. Когда выпадали страницы из рукописей, он просто складывал их в угол. И вот он говорит владыке Василию: «Что тебе надо?» — «Да вот меня благословили работать в библиотеке». — «Это хорошо, вот тебе метла — чистить». — «Да нет, я хочу рукописями заниматься». — «Так это же не работа!» Потом уже он работал там без метлы, над рукописями" (http://predanie.ru/lib/book/161920/).

И акафисты все равно рассчитаны на массовое не-думающее благочестие, при их составлении в большинстве случаев не учитывались богословские ограничения.


Вернуться наверх
Профиль
Отец-основатель
Отец-основатель
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 09 сен 2009, 19:28
Сообщений: 29203
Откуда: Санкт-Петербург
Вероисповедание: Православие
15 сен 2015, 21:29       Сообщение Re: Акафист Поясу Богородицы
С акафистами вообще беда. Мы уже как-то затрагивали эту тему.

_________________
Я Господь, Бог твой; держу тебя за правую руку твою, говорю тебе: «не бойся, Я помогаю тебе» (Исайя 41:13)


Вернуться наверх
Профиль
Мастер
Мастер
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 фев 2014, 00:45
Сообщений: 1462
Откуда: Москва
Вероисповедание: Родноверие
15 сен 2015, 21:38       Сообщение Re: Акафист Поясу Богородицы
иерей Сергий писал(а):
Как говорит один мой приятель, не высказываю мнение, но оно есть...

Разве акафисты - это не обращения к святым?

_________________
знаj своj род


Вернуться наверх
Профиль WWW
Отец-основатель
Отец-основатель
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 09 сен 2009, 19:28
Сообщений: 29203
Откуда: Санкт-Петербург
Вероисповедание: Православие
15 сен 2015, 21:45       Сообщение Re: Акафист Поясу Богородицы
Судислав писал(а):
Разве акафисты - это не обращения к святым?

Это могут быть акафисты и Господу и Богородице и святым. Существует только один исключительный случай - акафист Честному и Животворящему Кресту Господню. И уже он кажется мне не совсем корректным.

_________________
Я Господь, Бог твой; держу тебя за правую руку твою, говорю тебе: «не бойся, Я помогаю тебе» (Исайя 41:13)


Вернуться наверх
Профиль
Мастер
Мастер
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 14 июл 2013, 22:13
Сообщений: 2360
Вероисповедание: Православие
15 сен 2015, 21:49       Сообщение Re: Акафист Поясу Богородицы
Отец Герасим из Малой Анны в благочестивой семье Иоанна и Афины Грекасов, получил начальное образование в родном селе, в школе, основанной св. Космой Этолийским. Затем учился в гимназии в Афинах и одновременно посещал храм при духовной школе имени братьев Ризари, в которомом служил свт. Нектарий Эгинский, еп. Пентапольский († 1920).

С ранних лет имея призвание к монашеской жизни, в 1924 г. Анастасий тайно от родных удалился на Св. Гору. Там он поселился в каливе св. Иоанна Предтечи, относившейся к Малому скиту св. Анны, поэтому и стал называться Микраяннанитом, что значит монах из скита Малой Анны.

В каливе он поступил в послушание к иером. Мелетию Иоаннидису, происходившему из Малой Азии. В первые годы жизни на Афоне Анастасий познакомился со мн. святогорскими подвижниками...Пройдя необходимый искус, он принял монашеский постриг с именем Герасим


http://www.isihazm.ru/?id=384&iid=507

Ну, откуда тут ему знать, что нельзя обращаться к материальной святыне со словами, которые подобают Одному Богу? Он всю жизнь, еще со школы, слушал византийские витиеватые восхваления... И потом просто сочинял как вольный поэт...


Вернуться наверх
Профиль
Отец-основатель
Отец-основатель
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 09 сен 2009, 19:28
Сообщений: 29203
Откуда: Санкт-Петербург
Вероисповедание: Православие
15 сен 2015, 22:17       Сообщение Re: Акафист Поясу Богородицы
Как-то я уже писал, что творения нынешних отцов-афонцев довольно странные. Взять хотя бы монаха Симеона Афонского с его "Девятью словами".

_________________
Я Господь, Бог твой; держу тебя за правую руку твою, говорю тебе: «не бойся, Я помогаю тебе» (Исайя 41:13)


Вернуться наверх
Профиль
Мастер
Мастер
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 21 ноя 2012, 22:32
Сообщений: 18025
Вероисповедание: Православие
15 сен 2015, 23:05       Сообщение Re: Акафист Поясу Богородицы
То есть он пишет акафист поясу? :007: Я же ничего не путаю, с глазами у меня нормально?


Вернуться наверх
Профиль WWW
Отец-основатель
Отец-основатель
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 09 сен 2009, 19:28
Сообщений: 29203
Откуда: Санкт-Петербург
Вероисповедание: Православие
15 сен 2015, 23:05       Сообщение Re: Акафист Поясу Богородицы
Молоко писал(а):
То есть он пишет акафист поясу? :007: Я же ничего не путаю, с глазами у меня нормально?

Он его не пишет, уже написал. И помер довольно давно.

_________________
Я Господь, Бог твой; держу тебя за правую руку твою, говорю тебе: «не бойся, Я помогаю тебе» (Исайя 41:13)


Вернуться наверх
Профиль
Отец-основатель
Отец-основатель
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 09 сен 2009, 19:28
Сообщений: 29203
Откуда: Санкт-Петербург
Вероисповедание: Православие
15 сен 2015, 23:08       Сообщение Re: Акафист Поясу Богородицы
Весь текст:

Кондак 1:

Ко пречестному Богородице божественному поясу Твоему, со благоговением притекающе, исполняемся просвещения и благоухания премiрнаго, но яко пучино сущи Дево благости, препояши ны силою его Непорочная, зовущия:

Радуйся поясе пречестный.

Икос 1:

Ангели невидимо пояс Твой святый со страхом обстояще Отроковице, мы же во плоти сущия, с верою припадаем к нему, освящение приемлюще, и во благоговении вопием:

Радуйся поясе Богородицы,
радуйся сияние всему мiру.

Радуйся Непорочныя Девы препоясание,
радуйся Церкве всея сокровище.

Радуйся поясе многоценный Владычицы небес,
радуйся цвете благоуханный благочестивых христиан.

Радуйся яко тело Девыя препоясаеши,
радуйся яко крепость льстиваго ослабеваеши.

Радуйся светильниче благодати всесветлый,
радуйся источниче чудес неизсякаемый.

Радуйся имже вернии светозаряются,
радуйся имже врази упраздняются.

Радуйся поясе пречестный.

Кондак 2:

Воззри Богородительнице, оком благоутробным, ко иже верою ко святому Ти поясу, якоже источнику вод освященных честно припадающих, и просящих благодати Твоея, необоримую бо силу темже подаждь вопиющим:

Аллилуйя.

Икос 2:

Бысть Богородице честнаго Ти пояса принесение во Царский Град, источник веселия истиннаго, царицу бо скоро исцелил еси, нам же благодать обильную присно подает вопиющим:

Радуйся источниче радости вечныя,
радуйся чаше душепищнаго брашна.

Радуйся имже Всечистая Дево препоясася,
радуйся иже во Афоне яко свет возсия.

Радуйся яко Зою царицу излечил еси,
радуйся яко точиши всем веселие умное.

Радуйся пленице всесвятая Чистыя Богородицы,
радуйся стрело огненосная на врага человекоубийцу.

Радуйся радости вина и ходатаю,
радуйся тихое душам пристанище.

Радуйся Христу благочестно связующий,
радуйся страстей стремления упраздняющий.

Радуйся поясе пречестный.

Кондак 3:

Пояс Твой Фоме предаде Богородице, к Сыну Твоему восходяще, и чрез онаго же яко честен дар и благ исполнение его нам оставила еси Всепетая, поющим и вопиющим Ти:

Аллилуйя.

Икос 3:

Имеет святая Обитель Твоя Ватопедская, яко неотъемлемо богатство Отроковице, и яко столп Твоего заступления, миродохновенный и всечестный Твой пояс, емуже благочестно припадающе, во умилении зовет:

Радуйся богатство нетления,
радуйся столпе сострадания.

Радуйся подателю благ неисчерпаемый,
радуйся иноком водружение незыблемое.

Радуйся поясе всепречестне ангелом радосте,
радуйся монахом утверждение и бед отриновение.

Радуйся Ватопеду хвало многоценная,
радуйся благочестивым победное пение.

Радуйся благовонием небесным дыхающий,
радуйся крепость непобедимую подающий.

Радуйся тобою бо монашествующия укрепляются,
радуйся тобою бо враждующия упраздняются.

Радуйся поясе пречестный.

Кондак 4:

Живоносный кивот всечестнаго Ти пояса, подает благоухание Дево, и злосмрадие страстей отгоняет присно от душ наших, темже величию Твоему дивящеся вопием:

Аллилуйя.

Икос 4:

Пояс Твой святый Всесвятая Дево, яко свет сияет на горе афонстей, и лучы златовидными, вся облистает твоей благодатию, темже чудеса того почитающе, верою вопием:

Радуйся чудес подателю,
радуйся благодатей светолитие.

Радуйся сокровищь сокровище святое,
радуйся свеще сердец богомудрых.

Радуйся, поясе, егоже поносила есть Всенепорочная на земли,
радуйся всякую подающий благодать и многую крепость.

Радуйся яко показуеши Девыя славу,
радуйся яко отвращаеши демонския луки.

Радуйся многая исцеления источающий,
радуйся души страстей свобождающий.

Радуйся верным ликование божественное,
радуйся честная милосердия клете.

Радуйся поясе пречестный.

Кондак 5:

Богодарованный дар и небесное богатство, пояс Твой держаще Отроковице, на страсти силу непобедимую, еюже препоясаемся, благодать бо и милость присно подает вопиющим:

Аллилуйя.

Икос 5:

Исцеление источает пояс Твой святый души и телу Отроковице, якоже росу весненную, яко бо Исайа глаголет Всенепорочная, и сладость небесную благоговейно тому вопиющим:

Радуйся источниче вод невещественных,
радуйся поточе многих даров.

Радуйся Всечистыя пояс всечестный,
радуйся Церкви радость небесная.

Радуйся сокровище святое дарований духовных,
радуйся венче славный христиан благочестивых.

Радуйся Ватопеду стена нерушимая,
радуйся всему мiру столпе крепости божественныя.

Радуйся честное Девыя опоясание,
радуйся Богом нам данная купля.

Радуйся Единыя Девыя поясе,
радуйся верным богодарованная сило.

Радуйся поясе пречестный.

Кондак 6:

Стяжа Обитель Твоя Ватопедская, яко сокровище божественное Отроковице, пояс Твой дивный, и чудесы того хвалится, и благодарственныя песни Тебе воспевает глаголюще:

Аллилуйя.

Икос 6:

Свет сияющий зряшеся пояс Твой святый, внегда принесеся во остров Тира, отонудуже со благоговением многим во Обитель Твою сей принесоша, поюще Твое промышление и радостию вопиющи:

Радуйся поясе Богородицы,
радуйся Ватопеду слава.

Радуйся егоже осеняет благодать Духа Святаго,
радуйся егоже похваляет народ христоименитый.

Радуйся чредо всечестная дарований небесных,
радуйся песнопение непрестанное монахом и постником.

Радуйся яко струи исцелений точиши,
радуйся яко пламень страстей угашаеши.

Радуйся честное Чистыя препоясание,
радуйся всем верным спасение.

Радуйся света заре облистающая,
радуйся страстей уставляеши пагубу.

Радуйся поясе пречестный.

Кондак 7:

Величаем вси, многая величия, еже о нас Твоего попечения, и пояс Твой священный верою обстояще Всепетая, освящения исполняемся, и Сыну Твоему взываем:

Аллилуйя.

Икос 7:

Яко облак мысленный, пояс Твой святый, простри на ны Богородице, и душа наша исполни, освящения и умиления божественнаго, к Тебе бо прибегаем, и поясу Твоему взываем:

Радуйся жилище благодати божественныя,
радуйся сострадания кладязе.

Радуйся даров богоданных сокровище,
радуйся Чистыя Богородицы препоясание.

Радуйся твердый соузе и мира подателю,
радуйся благочестивым утверждение незыблемо и сладость.

Радуйся яко чудес лучи испущаеши,
радуйся яко свирепства болезней разоряеши.

Радуйся Божией благости луче,
радуйся крепосте наша богодарованная.

Радуйся радость истинную подающий,
радуйся тлю душевную умерщвляющий.

Радуйся поясе пречестный.

Кондак 8:

Странна твоя чудеса, о поясе пречестный Всецарицы Девы, поветрия губительнаго Царский Град свободил еси, чудяху бо ся и дивляхуся во умилении вопиющия:

Аллилуйя.

Икос 8:

Пристанище обуреваемым, пояс Твой святый показася Богородице Дево, благодать бо Твоя яже на нем, действует бо чудесы приходящим, темже к нему припадающе, с любовию взываем:

Радуйся рако добрых небесных,
радуйся чудес точение различных.

Радуйся Девы нам посещение,
радуйся скорбящим душам заступниче.

Радуйся божественное жилище действа божественнаго,
радуйся благодати Девыя святое сокровище.

Радуйся яко холеры Град Царский спасаеши,
радуйся яко скорое всем заступление посылаеши.

Радуйся угль погашающий страсти,
радуйся вся ны возвеселяющий.

Радуйся многих даров палато,
радуйся славы божественныя честное хранилище.

Радуйся поясе пречестный.

Кондак 9:

Исполнь славы святыя видится, пояса Ти кивот воистину святый, Богородице Дево Чистая, разум нам удивляющий, благоуханием бо дышит премiрным вопиющим:

Аллилуйя.

Икос 9:

Жезл крепости божественныя, пояс Твой нам дадеся, дивная Богоматерь, умным бо того содействием, от всякия беды избавляемся и благодати исполняемся, во благоговении вопиюще:

Радуйся сосуде святаго благоухания,
радуйся диадима нетления.

Радуйся монашествующим честное прибежище,
радуйся имже во Афоне даяние препетое.

Радуйся Чистыя Девы всечестное священие,
радуйся Ея же воистину нам дар всесовершенный.

Радуйся Ватопеду веселие истинное,
радуйся всякому сердцу благочестному радосте.

Радуйся цветов благодати благоухание,
радуйся горней красоты дыхание.

Радуйся фиало ароматов божественных,
радуйся святым божественное пение.

Радуйся поясе пречестный.

Кондак 10:

Покров и предстательство, и Божию помощь, присно плодяще Всесвятая, от миродохновеннаго Ти пояса, с верою к нему приступаем, и благоговейно припадающе, из Тебе Рождшемуся вопием:

Аллилуйя.

Икос 10:

Благодатию святаго Ти пояса Богородице, силу нам препояши на врага началозлобнаго, яко лев на ны рыкающаго, якоже да одолеем злобу того вопиющия:

Радуйся Чистыя Девы поясе,
радуйся чаше Господния крепости.

Радуйся связующий ны и спасающий,
радуйся узы страстей разрешающий.

Радуйся поясе драгоценнейший Рождшия Христа,
радуйся благочестному народу даяние священнейшее.

Радуйся божественныя нам силы подателю,
радуйся вражие неистовство отвергающий.

Радуйся о поясе Богоматери,
радуйся о слава нам и соузе.

Радуйся Церкви Христовой украшение,
радуйся народу православному утверждение.

Радуйся поясе пречестный.

Кондак 11:

Благодарственными песньми, поясе всепречестне всех Зиждителя Рождшия, твою благодать воспеваем присно, многих чудес твоих насдаждающеся, и славим Чистую Всецарицу, Христу вопиюще:

Аллилуйя.

Икос 11:

Светоприемную свещу, пояс Твой святый, имуще Обитель Ватопедская, светлеется Дево присно, и славит еже о ней Твое промышление, яко той даровася пояс Твой верно вопиющей:

Радуйся поясе Богородицы,
радуйся светильниче света трисветлаго.

Радуйся разделенным божественное сочетание,
радуйся недугующим богоданная сило.

Радуйся поясе божественный державу верным подающий,
радуйся всевоинства велиарова полки погубляющий.

Радуйся яко силы душам укрепляеши,
радуйся яко к восхождениям добрым направляеши.

Радуйся язвы душ омывающий,
радуйся колесницы врагов сокрушающий.

Радуйся истинное нам веселие,
радуйся верным божественное утешение.

Радуйся поясе пречестный.

Кондак 12:

Радуется, Богородице, Обитель Ватопедская, поясом божественным Ти обладающе, и ко славословию величий Твоих обители вся созывает, славяще славу Твою, Троице же вопиюще:

Аллилуйя.

Икос 12:

Поюще по долгу, Богородице Дево, пояса Ти благодать преобильную, и проповедуем ясно Чистая, еже о нас богатное Ти попечение, и пресвятому Ти поясу всеблагодарно вопием:

Радуйся Девыя честная пленице,
радуйся Ватопеду радосте.

Радуйся верных к Богу возводящий,
радуйся ко истинней жизни влекущий.

Радуйся поясе всепречестный, Церкви сокровище,
радуйся мiру веселие и мира подателю.

Радуйся благочествующим прибежище спасения,
радуйся монашествующим богатство утешения.

Радуйся имже страстей очищаюся,
радуйся имже света исполняюся.

Радуйся души моея радость истинная,
радуйся жизни моея пристанище верное.

Радуйся поясе пречестный.

Кондак 13:*

О пречестный поясе Пречистыя Богородицы, препоясавый тело непорочное, подавай нам от сокровища всельшияся в тя благодати божественныя, действо животворящее, яко да Христу присно вопием:

Аллилуйя.

* этот кондак читаем трижды, затем снова:

Икос 1:

Ангели невидимо пояс Твой святый со страхом обстояще Отроковице, мы же во плоти сущия, с верою припадаем к нему, освящение приемлюще, и во благоговении вопием:

Радуйся поясе Богородицы,
радуйся сияние всему мiру.

Радуйся Непорочныя Девы препоясание,
радуйся Церкве всея сокровище.

Радуйся поясе многоценный Владычицы небес,
радуйся цвете благоуханный благочестивых христиан.

Радуйся яко тело Девыя препоясаеши,
радуйся яко крепость льстиваго ослабеваеши.

Радуйся светильниче благодати всесветлый,
радуйся источниче чудес неизсякаемый.

Радуйся имже вернии светозаряются,
радуйся имже врази упраздняются.

Радуйся поясе пречестный.

Кондак 1:

Ко пречестному Богородице божественному поясу Твоему, со благоговением притекающе, исполняемся просвещения и благоухания премiрнаго, но яко пучино Дево благости, препояши ны силою его Непорочная, зовущия:

Радуйся поясе пречестный.

_________________
Я Господь, Бог твой; держу тебя за правую руку твою, говорю тебе: «не бойся, Я помогаю тебе» (Исайя 41:13)


Вернуться наверх
Профиль
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 14 ] 


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
 cron
200stran.ru: показано число посетителей за сегодня, онлайн, из каждой страны и за всё время
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum theme by Serge Nepoklonov.
Русская поддержка phpBB